Fa uns mesos la meva filla va començar a buscar-se una feinetaque pugues compaginar amb els seus estudis. Va cap als vint-i-un i d’experiència no en tenia cap ni una. Té el títol de manipuladora d’aliments i el de monitora de lleure. I està estudiant un grau superior de treball social.
El cas és que ella hi posava ganes i l’hi varen sortir unes quantes entrevistes fins que al final va aconseguir una feina de caixera a una cadena de supermercats catalana. Fins aquí tot mig normal.
El que no v
Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives 3.0