Ho reconec, m'encanta Eurovisió. Sóc d'eixes que tots els anys participa a algun sopar eurovisiu on comentem les cançons, critiquem els vestuaris i fem les nostres apostes. No dissimules, que sé tu també ho fas. Soles que jo ho reconec obertament i tu et busques excuses: Que si el Jordi Manyes quasi és finalista per representar a Andorra, que si la Rosa d'Espanya va perquè guanya la primera edició de 'Operación Triunfo' (programa també vaig veure sencer en eixa primera edició i fins i tot tinc u
All rights reserved